Kupující - to jste vy
Prodávající - to je Mekko – Hangers s. r. o., Nezvalova 826, 50003 Hradec Králové, Czech Republic, IČO: 03397343, DIČ: CZ03397343. Odpovědnou osobou je Štěpán Rambousek - info@mekko.cz. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku, složka C 34089, vedená u Krajského soudu v Hradci Králové. Datum vzniku společnosti: 12. 9. 2014
Zboží expedujeme jednou týdně. Dodání tak většinou trvá 3 - 8 dní (záleží na tom, který den v týdnu objednávku zašlete). Pokud potřebujete ramínka dodat dříve, ozvěte se nám a snažíme se vyjít vstříc. U každého výrobku, který nemáme na skladě, najdete předpokládanou dobu dodání. O odeslání zboží vás budeme kontaktovat e-mailem.
Na to máte podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo do 14 dní od převzetí zboží. Čímž se rozumí, že nám odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den této čtrnáctidenní lhůty. Ve zvláštních případech můžeme tuto lhůtu prodloužit, ale ne o déle než 30 dní od doručení. Také vás musíme upozornit, že se nevrací náklady za doručení zboží (pošta, Uloženka).
V případě personalizované úpravy zboží (gravírování) není bohužel možné u tohoto zboží jednostranně odstoupit od smlouvy. Proto si prosím dobře předem rozmyslete, zda si budete přát objednat zboží s touto speciální úpravou.
Když zjistíte na zboží závadu, co nejdříve nás kontaktujte. Domluvíme se s vámi na dopravě zboží zpět k nám. D opravu zajistíme sami kurýrem a samozřejmě ji zaplatíme. Vy jen dejte pozor, aby k nám zásilka dorazila kompletní (s příslušenstvím, veškerou dokumentací a dokladem o koupi) a ve stavu, ve kterém jste ji přebírali. Doporučujeme tento balíček vždy zabalit do balicího papíru nebo kartonu, aby se během přepravy nepoškodily původní obaly (popsání, polepení atd).
Jen co k nám zboží dorazí, od nás obdržíte reklamační protokol .
Vadné nebo poškozené zboží vám buď vyměníme, nebo vám vrátíme peníze, které jste za něj zaplatili.
Reklamace se logicky nevztahuje na škody vzniklé z provozu produktů, funkčních vlastností a škody z neodborného používání produktů, stejně jako škody vzniklých vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Ani jednu z těchto závad vám nebudeme moci uznat.
U reklamací, které budeme muset zamítnout z výše uvedených důvodů, vám můžeme účtovat náklady na manipulační poplatky (např. doprava). Chceme být fér, zvažte proto, jestli je vzniklá závada opravdu vadou produktu, nebo byla způsobena např. špatným používáním. Ušetříme si navzájem čas i peníze.
O tom, jak to s vaší reklamací dopadlo, vás budeme kontaktovat e-mailem. Stejně jako o tom, kdy byl balík expedován a kdy vám bude náhrada vadného zboží doručena.
Objednáváte na Slovensko?
Pokud chcete vytvořit objednávku v Eurech na Slovensko,
přejděte prosím na www.mekko.sk