Zkrácené obchodní podmínky

Toto je zkrácená verze obchodních podmínek. Chcete-li si prostudovat celé znění obchodních podmínek, naleznete jej na stránce Plné znění obchodních podmínek.
potvrzene-obchodni-podminky

Kdo je kdo

Kupující - to jste vy

Prodávající  - to je Mekko Store s. r. o., Nezvalova 826, 500 03 Hradec Králové, Czech Republic, IČO: 03397343, DIČ: CZ03397343. Odpovědnou osobou je Štěpán Rambousek - stepan@mekko.cz. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku, složka C 34089, vedená u Krajského soudu v Hradci Králové. Datum vzniku společnosti: 12. 9. 2014

Nákup a potvrzení objednávky

Ve chvíli, kdy odešlete on-line objednávku z našeho e-shopu, mění se tato objednávka na návrh kupní smlouvy. Ta se stává závaznou ve chvíli, kdy vám z naší strany přistane v e-mailu potvrzující zpráva. Poznáte ji jednoduše podle předmětu: Závazné potvrzení objednávky. V tomto okamžiku vstupujeme do soukromo-právního vztahu. Zavazujeme se vzájemně respektovat svá práva a plnit povinnosti, které jsme si tu smluvili.

Objednávku můžete stornovat do 12 hodin po odeslání

Pokud si z jakéhokoliv důvodu do 12 hodin po odeslání objednávky svůj nákup rozmyslíte, můžete objednávku zrušit. Stačí nám zaslat žádost e-mailem na info@mekko.cz. Uveďte v něm číslo objednávky, vaše jméno a příjmení.
 

Jak dlouho k vám zboží poputuje

Ramínka máme obvykle skladem. Zboží expedujeme 1x nebo 2x týdně, většinou ve čtvrtek.

 

Převzetí zásilky

Pokud si všimnete, že je balík poškozený nebo je poškozená ochranná páska, sepište, prosím, s dopravcem záznam o poškození zboží při přepravě. Protokol si můžete stáhnout zde. Pokud totiž doma zboží vybalíte a bude poničené, můžeme se společnými silami pokusit o uplatnění reklamace u přepravce. Bez protokolu tento nárok na reklamaci dopravy uplatnit nelze.

Jak objednávku zaplatit

 

Vyberte si způsob, který je vám nejpohodlnější:

  • Předplatba (Zašleme vám zálohovou fakturu se všemi potřebnými údaji. Až platba dorazí na náš účet, zboží hned odešleme vaším směrem.)
  • Platební karta (pomocí platební brány)
  • Přímý převod z vaší banky (pomocí platební brány)
  • Dobírka (zboží uhradíte v hotovosti pošťačce, která vám balík doručí)
  • Platba v hotovosti při osobním odběru na showroomu v Hradci Králové

Když vám zboží nevyhovuje a chcete odstoupit od smlouvy

Na to máte podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo do 14 dní od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy nám musí být zboží doručeno  nejpozději poslední den této čtrnáctidenní lhůty. Ve zvláštních případech můžeme tuto lhůtu prodloužit, ale ne déle než o 30 dní od doručení.
Postup je jednoduchý - napište nám e-mail na info@mekko.cz. Uveďte zde, že odstupujete od smlouvy, napište nám číslo objednávky a datum nákupu. Připojte také číslo účtu, kam se vám obvykle do pěti pracovních dní od doby, kdy obdržíme zásilku zpět, vrátí vaše peníze.

Jak zásilku připravit na vrácení?

Do kartonového obalu, nebo balicího papíru vložte zboží s příslušenstvím. Kompletní zásilka musí být ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Jaký obal zvolíte, necháme na vás. Důležité je, aby při přepravě zboží zpět k nám nedošlo k poškození původních obalů (polepení, popsání, nebo jinému znehodnocení). Zboží sami neposílejte - zavolejte nám nebo napište na info@mekko.cz a pro zásilku k vám pošleme kurýra.

Reklamace bez otázek

Pokud se na výrobku objeví závada, co nejdříve nám ho předejte k reklamaci. Jak při reklamaci postupovat? 

  1. Když zjistíte na zboží závadu, co nejdříve nás kontaktujte. Domluvíme se s vámi na dopravě zboží zpět k nám. Dopravu zajistíme sami kurýrem a samozřejmě ji zaplatíme. Doporučujeme tento balíček vždy zabalit do balicího papíru, nebo kartonu, aby se během přepravy nepoškodily původní obaly (popsání, polepení atd).
  2. Vadné nebo poškozené zboží vám vždy vyměníme za nové, případně vrátíme peníze, které jste za něj zaplatili. Dejte nám prosím vědět, kterou z těchto dvou variant reklamace upřednostníte.
  3. Nejdéle do týdne budete mít doma vyřízenou reklamaci - buď nové zboží, anebo vrácené peníze.

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí

Osobní údaje, které nám poskytnete, slouží k identifikaci při nákupu v Mekko Store s. r. o. Nebudeme je nikdy sdílet s nikým třetím. Potvrzením registrace nám dáváte souhlas se zasíláním nabídkových e-mailů z našeho internetového obchodu Mekko Store (v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti).

Jaké informace můžete očekávat?

Neobdržíte od nás žádné spamy, zasíláme pouze nabídky na zajímavé akce, které u nás probíhají. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit kliknutím na odkaz Zrušit zasílání Newsletteru v každé zaslané zprávě. Nebo ho můžete odběr informačních e-mailů zrušit zasláním žádosti na info@mekko.cz.