Informační lišta

Zkrácené obchodní podmínky

Toto je zkrácená verze obchodních podmínek. Chcete-li si prostudovat celé znění obchodních podmínek, naleznete jej na stránce Plné znění obchodních podmínek.
potvrzene-obchodni-podminky

Kdo je kdo

Kupující - to jste vy

Prodávající  - to je Mekko – Hangers s. r. o., Nezvalova 826, 50003 Hradec Králové, Czech Republic, IČO: 03397343, DIČ: CZ03397343. Odpovědnou osobou je Štěpán Rambousek - info@mekko.cz. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku, složka C 34089, vedená u Krajského soudu v Hradci Králové. Datum vzniku společnosti: 12. 9. 2014

Když nakoupíte

Ve chvíli, kdy odešlete on-line objednávku z našeho e-shopu, mění se tato objednávka na návrh kupní smlouvy. Ta se stává závaznou ve chvíli, kdy vám z naší strany přistane v e-mailu potvrzující zpráva. Poznáte ji jednoduše podle předmětu: Závazné potvrzení objednávky. V tomto okamžiku vstupujeme do soukromo-právního vztahu. Zavazujeme se vzájemně respektovat svá práva a plnit povinnosti, které jsme si tu smluvili.

Storno objednávky

Pokud si z jakéhokoliv důvodu do 12 hodin po odeslání objednávky svůj nákup rozmyslíte, můžete objednávku zrušit. Stačí nám zaslat žádost e-mailem na info@mekko.cz. Uveďte v něm číslo objednávky, vaše jméno a příjmení.
 

Jak dlouho k vám zboží poputuje

Zboží expedujeme jednou týdně. Dodání tak většinou trvá 3 - 8 dní (záleží na tom, který den v týdnu objednávku zašlete). Pokud potřebujete ramínka dodat dříve, ozvěte se nám a snažíme se vyjít vstříc. U každého výrobku, který nemáme na skladě, najdete předpokládanou dobu dodání. O odeslání zboží vás budeme kontaktovat e-mailem.

Převzetí zásilky

Pokud si všimnete, že je balík poškozený nebo je poškozená ochranná páska, sepište, prosím, s dopravcem záznam o poškození zboží při přepravě. Pokud totiž doma zboží vybalíte a bude poničené, můžeme se společnými silami pokusit o uplatnění reklamace u přepravce. Bez protokolu tento nárok na reklamaci dopravy uplatnit nelze.

Jak objednávku zaplatit

Vyberte si způsob, který je vám nejpohodlnější:

  • Předplatba (Zašleme vám fakturu se všemi potřebnými údaji. Vy ji zaplatíte a až platba dorazí, budeme zboží hned vysílat vaším směrem.)
  • Platební karta (pomocí platební brány)
  • Přímý převod z vaší banky (pomocí platební brány)

Když vám zboží nevyhovuje a chcete odstoupit od smlouvy

Jak odstoupit od smlouvy

Na to máte podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo do 14 dní od převzetí zboží. Čímž se rozumí, že nám odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den této čtrnáctidenní lhůty. Ve zvláštních případech můžeme tuto lhůtu prodloužit, ale ne o déle než 30 dní od doručení. Také vás musíme upozornit, že se nevrací náklady za doručení zboží (pošta, Uloženka). 

V případě personalizované úpravy zboží (gravírování) není bohužel možné u tohoto zboží jednostranně odstoupit od smlouvy. Proto si prosím dobře předem rozmyslete, zda si budete přát objednat zboží s touto speciální úpravou.

Co musíte udělat

Postup je jednoduchý - napište nám e-mail na info@mekko.cz. Uveďte zde, že odstupujete od smlouvy, napište nám číslo objednávky a datum nákupu. Připojte také číslo účtu, kam se vám obvykle do pěti pracovních dní od doby, kdy obdržíme zásilku zpět, vrátí vaše peníze.

Jak zásilku připravit na vrácení?

Do kartonového obalu, nebo balicího papíru vložte zboží s příslušenstvím. Kompletní zásilka musí být ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Jaký obal zvolíte, necháme na vás. Důležité je, aby při přepravě zboží zpět k nám nedošlo k poškození původních obalů (polepení, popsání, nebo jinému znehodnocení). Zboží sami neposílejte - zavolejte nám nebo napište na info@mekko.cz a pro zásilku k vám pošleme kurýra.

Reklamace bez otázek

Pokud se na výrobku objeví závada, neotálejte. Co nejdříve nám ho předejte k posouzení. Jak při reklamaci postupovat? Zvládnete to v šesti krocích:
 
  1. Když zjistíte na zboží závadu, co nejdříve nás kontaktujte. Domluvíme se s vámi na dopravě zboží zpět k nám. D opravu zajistíme sami kurýrem a samozřejmě ji zaplatíme. Vy jen dejte pozor, aby k nám zásilka dorazila kompletní (s příslušenstvím, veškerou dokumentací a dokladem o koupi) a ve stavu, ve kterém jste ji přebírali. Doporučujeme tento balíček vždy zabalit do balicího papíru nebo kartonu, aby se během přepravy nepoškodily původní obaly (popsání, polepení atd). 

  2. Jen co k nám zboží dorazí, od nás obdržíte reklamační protokol .

  3. Vadné nebo poškozené zboží vám buď vyměníme, nebo vám vrátíme peníze, které jste za něj zaplatili.

  4. Reklamace se logicky nevztahuje na škody vzniklé z provozu produktů, funkčních vlastností a škody z neodborného používání produktů, stejně jako škody vzniklých vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Ani jednu z těchto závad vám nebudeme moci uznat.

  5. U reklamací, které budeme muset zamítnout z výše uvedených důvodů, vám můžeme účtovat náklady na manipulační poplatky (např. doprava). Chceme být fér, zvažte proto, jestli je vzniklá závada opravdu vadou produktu, nebo byla způsobena např. špatným používáním. Ušetříme si navzájem čas i peníze.

  6. O tom, jak to s vaší reklamací dopadlo, vás budeme kontaktovat e-mailem. Stejně jako o tom, kdy byl balík expedován a kdy vám bude náhrada vadného zboží doručena.

 

Osobní údaje jsou pro nás svaté

Osobní údaje, které nám poskytnete, budou sloužit k identifikaci při nákupu v Mekko Store s. r. o. Nebudeme je nikdy sdílet s nikým třetím. V žádném případě se proto nemusíte bát jejich zneužití. Potvrzením registrace nám dáváte souhlas se zasíláním nabídkových e-mailů z našeho internetového obchodu Mekko Store (v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti). Nemějte ale obavu, nechceme vaši e-mailovou schránku zahltit. E-mail od nás dostanete maximálně jednou za dva měsíce.

Novinek a zajímavostí se nemusíte bát

Neobdržíte od nás žádné spamy, zasíláme pouze nabídky na zajímavé akce, které u nás probíhají. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit kliknutím na odkaz Zrušit zasílání Newsletteru v každé zaslané zprávě. Nebo ho můžete odběr informačních e-mailů zrušit zasláním žádosti na info@mekko.czNaším cílem není obtěžovat, ale pouze vás informovat o zajímavých akcích, které by mohly přijít vhod. Rozhodnutí, zda tomu tak je, nebo ne, necháme na vás.